Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ):

Jak zacząć korzystać?1

Jak zacząć korzystać?

Korzystanie z Pomocnika RODO jest bardzo proste.
Wystarczy, że wybierzesz dowolną pozycję z menu i będziesz mógł albo się zalogować albo zostawić swoje dane byśmy przekazali Ci informacje o możliwości założenia konta testowego.
Ile to kosztuje?2

Ile to kosztuje?

Dostęp do Pomocnika RODO jest płatny.
Jeśli nie masz Konta, kliknij np. "Monitoring zmian" w menu i skorzystaj z formularza widocznego na stronie. Skontaktujemy się z Tobą.
O co chodzi z kartami?3

O co chodzi z kartami?

Pomocnik RODO powstał po to by szybko znaleźć odpowiedzi na pytania i rozwiązać problem.
W tym celu pomocne są karty, które możesz zamykać gdy nie pasują do Twojego stanu faktycznego.
Karty mają cztery kolory:
Przesłanki pozytywne
Znajdują się tutaj przesłanki, które muszą zaistnieć. Jedna lub więcej w zależności od zagadnienia.
Odpowiedzi na pytania
Karty podpowiedzi odpowiadają na najczęściej zadawane pytania.
Przesłanki negatywne
Za pomocą tych kart oznaczone są wszelkie zdarzenia negatywne, których wystąpienie pociąga za sobą określone skutki zachowania się.
Informacje
Zawierają dokładny opis tego jak należy się zachować w danej sytuacji.
Czy wybory kart się zapamiętują?4

Czy wybory kart się zapamiętują?

W zależności od ustawień Twojej przeglądarki ustawienia zamknięcia kart mogą zostać zapamiętane przez przeglądarkę. Należy wtedy usunąć cookies.
W większości przypadków jednak po odświeżeniu strony ustawienia nie będą zapamiętane i wszystkie karty będą do ponownego wyboru.
Jak korzystać z ticketów?5

Jak korzystać z ticketów?

Kliknij "Forum" i zadaj pytanie. Możesz także przeglądać listę na Forum.
Jak się zalogować?6

Jak się zalogować?

Po prawej stronie wybierz menu "Logowanie" i następnie jeszcze raz kliknij "Logowanie". Podaj swój e-mail jaki został podany na etapie rejestracji oraz wprowadź hasło.
Czy z Konta może korzystać więcej niż 1 osoba?7

Czy z Konta może korzystać więcej niż 1 osoba?

Tak, ale wewnątrz tej samej firmy. Dzielenie się jest ważne, ale pamiętajmy by było ono bezpieczne. Każdy kto zaloguje się na Twoje Konto może zmienić hasło oraz zmienić e-mail do otrzymywania powiadomień.
Czy mogę używać Pomocnika RODO w trakcie szkoleń?8

Czy mogę używać Pomocnika RODO w trakcie szkoleń?

Nie. Serwis jest dla Ciebie i Twoich pracowników w firmie. Możesz bazować na nim przygotowując artykuł czy prezentację, ale pamiętaj by podać źródło. Treści w Pomocniku RODO to nie jest wierna kopia przepisów rozporządzenia. Zawierają więcej informacji. Grafika podlega ochronie. Nie wykonuj prnt screen.
Czy Pomocnik RODO przetwarza cookies?8

Czy Pomocnik RODO przetwarza cookies?

Nie korzystamy z Google Analytics itp. Jedyne cookies jakie mogą być przetwarzane to techniczne, związane z logowaniem sesji.
Masz swoje pytanie?9

Masz swoje pytanie?

Skontaktuj się z Beatą Marek (pomysłodawcą Pomocnika RODO), beata.marek@cyberlaw.pl , tel. 500-435-372 (pn-pt. 9.00 - 16.00)